10 saker som är typiskt mig


1. Försover mig (för ofta!)
2. Snor kakor av mamma
3. Planerar massa saker ja ska handla när ja shoppar (som ja oftast måste ha)
men köper istället saker ja inte behöver eller använder haha..
4. Glömmer alltid bort mina läxor
5. Råkar ha sönder saker men gömmer dom/försöker laga dom med tejp
6. Svär i varenda jävla mening,tror emma räknade en gång och de va hur många svärord i en mening,och ja gör det inte med flit haha..
7. Påbörjar ofta nånting men ger upp när det blir för ansträngande
8. blir lätt på dåligt humör,speciellt under mattelektionerna
9. bestämmer mig för en sak, men ångrar mig snabbt. Sen ångrar ja mig igen?! haha
10. Ena stunden kan ja va hur glad och speedad som helst, en stund senare kan ja va pissed of som fan å be allt å alla dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0