färgat håret

ricinolja startdatum 24/12 - 2011
Idag har ja hunnit färga mitt hår,
Usch ja gillar inte nyfärgat å nytvättat hår..
De blir så mjukt å cp och de går knappt att få det rakt :(
Började med ricinoljan igår iallafall,och måste få säga att efter endast 1 tvätt så känns mitt hår faktiskt mycket bättre, de känns renare livligare och typ mjukt men inte fluffigt osv, typ helt perfekt! :-)
Åh har slösat bort flera hundra på värdelösa hårprodukter som inte funkar,men de här funkar faktiskt!
Så tänkte att ja lägger upp en bild på hur mitt hår ser ut idag,
Sen återkommer jag om cirka 2 veckor :)
Vet att färgen ser lite skumm ut,men ja hade blixten på haha.
Nyfärgat hursomhelst, kommer bli huur lätt som helst och se om det växt något,med tanke på att jag egentligen har blond så får jag blond utväxt :)!
Återkommer med bilder på utväxten och på längderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0