fluffigt slitet äckligt

har varit hemma hoss pojkvännen sedan i måndags tills onsdag,
Så det blev inte riktigt som jag hade tänkt med ricinoljan,hann inte i måndags (då ja skulle gjort det) innan ja åkte till han.
Hursomhelst så duschade ja tidigare hemma hoss han idag (använde bara balsam pga att mitt hår inte ens va smutsigt)
när ja kom hem senare så hade ja i ricinoljan, i hårbotten och i topparna. Sedan lät ja den sitta i typ en timme.
För att sedan få ut det vart ja tvungen att använda ganska mycket shampoo (tyvärr)
jag har ju nyligen färgat håret. Men ricinoljan drog ur ganska mycket av färgen,vattnet vart typ helt svart :(
sen hade jag i balsam medans ja fixade med annat osv. sen sköljde ja ur det och lät de självtorka.
Nu är de kaoz! Håret är jättefluffigt verkligen och väldigt lockigt. Och det känns som svinto.
Blir att göra en superinpackning i morgon (Gunrys rosa inpackning + ricinolja) sen ska kanske toppa det lite (vill egentligen inte alls,nu när det äntligen börjar bli långt) Och sist men inte minst ska ja försöka lägga plattången och hårtorken på hyllan ett tag framöver.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0