sämst update.

Hm ja,vet inte riktigt vad ja ska säga.
Sov knappt någonting inatt pga ångest osv osv
Så ja gick inte till skolan idag, sjukt trött men nu har jag fått vilat iallafall,
Shit snar är det jul,helt otroligt!
Tiden har gått så fort o:
Tror att jag ska försöka fixa en design till bloggen idag (vet att ja sagt det i ca 2 veckor nu)
men de känns verkligen som om de behövs,
De är ju roligare att läsa en blogg som har en fin design,
ellerhur? :-)
skriver senare när ja har något vettigt att skriva
p e a c e !

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄS MITT INLÄGG OM HUR MAN BLIR KÄND I SVERIGE!!!!!!



http://vadfanfan.blogg.se/2011/september/utkast-sept-24-2011.html



GLÖM INTE ATT FÖLJA MIG PÅ BLOGLOVIN!!

2011-12-07 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0