hur jag sminkar mig

har fett tråkigt så här kommer en liiiten guide på hur ja sminkar mig och vad jag använder!
Steg 1: Jag kollar först och främst att jag är helt fri från smink i ansiktet,sen sätter ja upp håret så att de inte blir ivägen!
Steg 2: Ja börjar med att ha på foundation jämnt i hela ansiktet med fingrarna,
jag använder Maybelline Dream Satin Liquid och de är den bästa foundationen jag någonsin provat!
Jag använder färgen Ivory
Såhär ser den ut :
Steg 3: Sen målar ja mina ögonbryn eftersom mina är väääldigt ljusa, jag använder H&M's Bruna ögonbrynspenna,billig och helt Ok,ser ut som en helt vanlig penna.
Steg 4: För att de inte ska se för glansigt ut så använder jag ett matt pudar från Viva La Diva, pudret är vattentätt och ser ut såhär, jag använder färgen 2. Shangri-La
Steg 5: Sen har jag på rouge, jag använder mig av H&Ms, den färgen jag har heter 17.Tawny Rose. Jag använder endast ytterst lite rouge,använder man för mycket ser man jättekonstig ut,så ja. Det är något ja är lite extra noga med när jag har på. Jag använder mig av en puderborste,anyways såhär ser den ut. Billig & bra!
Steg 6: Sist men inte minst,mascara!
Jag använder mig av 'The colossal volum express mascara cat eyes'
Tycker den är ganska bra förutom att de blir klumpigt ganska lätt,men aja,såhär ser den ut
Så sminkar jag mig iallafall till vardags,inte så intressant kanske men aja. rekommenderar verkligen brunkrämen den är hur grym som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0