kladdkaka med mamma

Tjuu, skolan idag va väll..seg
Va inne på gymnasiet från 08.40 - 11.20,
vart tvingade att kolla på program och sådant,
segt segt seeegt.
Sen hade vi lunch och sen so.
Sista lektionen hade vi no,
och då skulle vi skära upp en grisjävels hjärta?! hur jävla äckligt är inte de,
våran lärare sa att de inte skulle lukta nånting alls,men de luktade fan helvete enda ut i korridoren haha,
så vi flydde där ifrån.
Sista lektionen skyndade mig hem och verkligen kastade mig in i duschen för ja kände mig så äcklig...BLÄÄ
Sen har jag bakat kladdkaka till mamma, ska fika med henne nu när kaffet är klart (hon fick lära mig hur man gjorde haha..)
efter det funderar jag på att fixa lite på mitt rum kanske?
Ser ut som ett bombnedslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0