tjena!

har varit i falun hela helgen,helt fucking underbart!
va i skolan i fredags sen drog ja hem efter språket,plattade håret,sminkade mig och packade en jävla massa grejjer.
Sen ringde ja till Lizette och så åkte jag mamma och pappa å hämtade henne i västerby.
Sedan åkte vi till borlänge där ja å liz tog en buss till falun,sen vidare hem t Chrille
där chillade vi ett tag,sen drog vi ner t willys å köpte energy drink sen drog vi till Arenan!
Kapten röd spelade ju live och han va helt sinnessjukt bra!
Fick dock inga bra bilder på han, för han rörde sig så mycket så att de blev suddigt haha.
Sen sov jag hemma hoss min baby tills idag (söndag)
och vad ska ja säga? perfekt helg!
Nu ska ja kolla något till avsnitt av american dad,sen ska jag ut och ta en cigg sen blir det godnattisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0