Tju

Trots att alla andra i min klass hade praktik idag så gav jag mig iväg till skolan,
Fick sitta i studion hela dagen,fett skönt. Känns verkligen som om jag jobbar bättre där!
har mått ganska åt helvete idag,
illamående,yrsel,huvudvärk å ja allt möjligt skit.
Känns som om något är fel, känner mig jämt hängig och yr. Typ som om ja ska svimma när som helst.
Å blåmärken har ja överallt också,Armbågen,Armen,Höften,Benet,Andra benet,Knogarna osv osv
Och fortfarande förbannat ont i revbenen,ja typ knarkar smärtstillande men de hjälper inte så mycket.
Gör dock bara ont ibland,när ja tar djupa andetag och ibland kan ja få typ akut smärta,så ja knappt kan gå.. haha
Orkar seriöst inte sitta på akuten i flera timmar,för de gör ingenting åt det även om det skulle vara brytet.
Men nu ska ja sluta whina över hur dåligt allting är,
Finns positiva saker också,typ som att jag och min älskling har vart tillsammans i fem månader nu,underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0