varning för extremt charmig bild.


idag skulle jag gå till skolan,enligt mig själv
men gjorde jag det? NÄÄÄÄÄ
trodde ja skulle dö i morse så ja gick och la mig :]
men när jag tillslut vaknade hade folk fått för sig att skicka massa sms till mig
jobbigt jobbigt.
Men ehm just nu,sitter jag här in my bed ffs och lyssnar på NäääK
han är ju bara för bäst..
hehe, eh har nyss duschat håret så de är PISSBLÖTT!
gjorde en superduperinpackning igen haha,
ehm aah va mer ska jag säga?!?!
lizette säger att hon tänker slå mig om ja inte går t skolan i morgon?
så ja,jag är så illa tvungen!! trots allt torsdag och torsdagar är så jävla chill.
dessutom har jag en sak att ta hand om,trorja. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0