-

de är svårt att ta sig ur,men lätt att falla tillbaka

I'll be fine once i get it,i'll be good
Tja!
Sitter här å ugglar haha,vet inte riktigt vad i helvete ja ska skriva förutom att jag inte riktigt kan sova,eller något sånt?
Astrevligt!
inte fan finns de nå godis nere heller,
men srsly ja måste skärpa mig :-(
börjar känna mig typ..fet? haha
vill inte säga att ja är fet,för då kanske de som råkar väga typ nått kilo mer än mig tar as illa upp eller något?! å vafan de vill ja ju inte, för ja är inte fet men.
Ja kanske blir liksom,haha
nej måste motionera mer srsly,mindre godis å energy drink osv (damn..)
dessutom har jag ju kört moppe till och från bussen sen ja fick den?!
Alltså har ja fan inte motionerat nånting fan,
är inte så närvaro på idrottslektionerna eller så haha,de enda ja gör är att whina över att ja är så damn röksugen eller något liknande, typ som huvudvärk,ont i foten,magen och ja,fan överallt haha..

Hmm,ska typ tvätta bort sminket lr ngt liknande nu,,och...måla naglarna!
låter bra haha,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0