SHU! (+ svart på tal)

Anonym om morsan+töjningar går inte ihop!:
Alltså, jag har fan 8 mm och Bäkkade hade 10 och töjde bort typ allt. Så länge man inte går över 10mm så åker det ihip av sig själv till det vanliga. Om du tar typ 30 mm skit fort måste man opperara för att få det helt igen.. SUCK! Föräldrar..


Svar :Haha jadu men mina föräldrar är lite som dom är ^^' stackrarna är oroliga haha



Just det ja lovade ju att blogga direkt efter ja kom hem från falun men de orkade ja inte,
kollade på de senaste avsnitten av american dad och simpsons..trevligt!
Sorry för jättedålig uptd idag men i morse hade jag som sagt strömavbrott,
och ja vägrade gå till skolan utan att platta håret folk skulle antagligen reta mig :-(
Fast ja hade lovat min älskling att träffa honom å ja ville verkligen inte svika honom!

Hursomhelst,vi har bara varit inne och myst tihi,varit jätte kallt ute ju.
När ja kom hem igen vid typ 23.00 så funkade elen som tur va igen,
vi hade strömavbrott från 7 på morgonen till 7 på kvällen!!
De va typ nån ledning lr något som hade brunnit upp? :S

Nej,nu ska ja fixa lite sen ska jag nog sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0