Well fuck you then.

'suuuuuuup?
Hehe själv sitter jag här å dricker saft,colan är ju förfan slut......
sorgligt,oja
mår fortfarande helt åt helvete,jävla cp fitt förkylning -.-
Vet inte riktigt vadfan ja ska skriva så ja kör på en hiss&diss.. typ.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
cp.



DISS!

Haha ah ni hörde rätt,är fett less på all jävla idol-hysterik.
de enda folk snackar om är deras jävla idol,fyfan.
Seriöst ja hatar idol,de suger. De enda som är kul är uttagningen i början,för då är alla roliga människor med,
sen blir de fan bara tråkigt. Sjunger massa dåliga jävla låtar och förstör dem, håll bara käften..

Menthol cigg,alltså fyfan de är så jävla vidrigt..
ska man röka ska man förfan röka riktigt och inga äckliga jävla menthol?!
smakar för jävligt och gör fan ont i halsen,BLÄ

HISS!

Kilklackar
ååh de är så sjukt jävla snyggt! Köpte ett par för nåra veckor sen å ja vill bara gå i dom hela tiden hur ont i fötterna ja än får<3 de är så sjukt snygg å ja känner mig så lång,för ja är så jävla kort!

Här är mina,och ja älskar dem redan mer än vad ja älskar mina andra skor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0