-


tre saker som är viktiga för mig.

Att se bra ut
Jag är väldigt utséendefixerad, inte när det gäller andra. Men när det gäller mig själv,
tycker de är jätteviktigt att ja ser bra ut innan ja ska ut någon stans,skolan,stan osv.
Ser jag förjävlig ut så är hela min dag förstörd,haha.
Tycker inte att ja själv är speciellt supersnygg, men jag ser iallafall bra ut!
Ett mål jag har,är att ja ska va skitsnygg innan sommaren är slut. Annars har ja misslyckats med något som betyder mycket för mig!

Organisera saker
Till exempel mitt smink, gör jätteofta rent på mitt sminkbord, och ja tycker om när saker ligger i ordning. Tex i min gaderob (som förövrigt står i min brors rum..)
Men själva rummet skiter ja i,alltid stökigt.

Min familj & mina vänner
Utan dom skulle allting vara så jävla grått, mina vänner ställer ALLTID upp för mig,och de betyder så jävla mycket. Och min familj, ja världens bästa föräldrar har jag iallafall. Får nästan aldrig skäll,och ja får göra vad jag vill. Och dom står nästan alltid på min sida när något går fel. Men det som betyder mest för mig är nog min pojkvän, han är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0