bildbrist OSV

bild ifrån när ja senast klippte mig,efter/under sommarlovet nångång
Eftersom ja inte ens har en dator längre,så har jag inte heller några bilder,
Vill inte lagra mina bilder från mobilen på den här datorn (de är pappas)
Därför händer det att de blir en jävla massa arkiv-bilder haha
Anyways, ja vaknade för någon timme sedan och just nu sitter ja med ricinolja i håret och på ögonfransarna,
Ögonfransarna har blivit längre faktiskt,men håret bara pytttelite, har kanske 0,2 cm utväxt, så ja känner inte för någon update om det just nu.
Vad mer ska ja säga?
Sov lite konstigt i natt.. la mig i sängen typ 23.00 nångång men ja vaknade typ 2 gånger i timmen,sen somnade ja riktigt vid ungefär 9 och vaknade inte förens för en timme sen,skööönt!
Idag ska ja som sagt bara vara hemma,funderar på att ta ett låååångt bad.
Egentligen gillar jag inte alls att bada i badkar,de blir liksom för varmt och ja får panik och svårt att andas haha,
aja vi får se hur ja gör
Återkommer när ja har någon intressantare att skriva
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0