blondie

Gammal bild, hade löshår i :)
Har funderat länge på att bli blond igen,och ja har bestämt mig för att ja ska bli det!
Är trött på svart nu och ja är ju egentligen blond,fast med en mörk nyans (Ser väldigt ljust ut på utväxten,har ju trots allt inte sett min riktiga hårfärg sen ja gick i typ sexan?)
Men tänkte isåfall en ljusare nyans. Funderar på platinablondt,inte jätte platina men ah.
Ni fattar,så som ja hade förut. Alltså
Tänker dock inte göra någon förändring nu,fuck no!
Mitt hår skulle inte klara av det, tappar hår när ja färgar håret mörkare, och att bleka håret är inte direkt skonsammare..
Ska vänta tills i sommar,då ja antagligen fått längre hår. Och då kommer mitt svarta hår bli solblekt ändå,och ja tyckte de såg förjävligt ut i somras,så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0