hår

(arkiv bild)
måste få säga att mitt hår känns huuuur bra som helst nu, overkligt bra!
Gjorde lite annorlunda med ricinoljan idag,
Hade i den i en timme (som vanligt) men när ja skulle skölja ur den använde jag mig endast av balsam
va lite skeptiskt till en början för ja trodde att de skulle bli flottigt.
Var inte heller speciellt nogrann med att få ur det.
Men nu,såhär efteråt så känns håret fantastiskt, hur lent som helst och inte tovigt eller så,
inte ens flottigt.
Så till er som använder ricinoljan : Om ni helst vill skippa risigt och torrt hår prova att ta endast balsam när ni sköljer ur oljan. Kanske inte funkar på alla men funkade extremt bra på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0