mitt hår idag

Har blivit jättesjuk :( ganska jobbigt men idag var jag iallfall inte till skolan,mådde åt helvete i morse.
Följde med mammi å pappi till kupolen en snabbis och kom nyss hem typ, imorgon ska ja försöka ta mig till skolan iaf :)
Duschade nyss och fönade å plattade mitt hår,tänkte lägga upp resultaten idag,
obsevera att det gått lite mer än tre veckor bara!
bilden åvanför är före och den under efter.


Ska ja vara ärlig så ser ja inte alls någon skillnad på längden på bilderna,
men de syns bättre IRL,håret har blivit tjockare,finare,och lite längre :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Tyckte idag att ditt hår såg mycket längre och fylligare ut, sötnos!

2012-01-19 @ 21:26:34
URL: http://www.almailbacks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0