nyårslöften!

Drack knappt någonting igår så ja mår bättre om dom flesta idag antar jag :)
Dock vart hemresan lite jobbig för att jag fick byta bussar,och mellan byterna fick ja stressa för att hinna röka,
Då vart jag lite illamående,men gick och la mig när jag kom hem så nu är jag som ny ;)
Har vart med min älskling sen i fredags och vi har väll typ bara mysit å kollat på Saw-filmerna osv :-)
Mina nyårslöften de här året är att :
*Plugga mera
Måste verkligen fixa till mina betyg, fick ett IG och resten bara G,
känns ganska kasst,för ja vet att ja kan bättre!
*Ta itu med mina aggregationsproblem
Ska ta kontakt med bup när skolan börjar igen och göra en utredning samt få lära mig hur jag ska kunna kontrollera min ilska.
*Ta tag i saker ja inte orkat brytt mig om tidigare
Till exempel idrotten som jag fått IG i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0