seg

hittade ingen nyare bild
Mår varken bra psykiskt eller fysiskt så ja har knappt sovit nånting i natt :(
Somnade vid 08.30 och vart tvungen att gå upp 11 igen för att ja skulle till tandläkaren,
de va hemskt. För min tandläkare kunde knappt svenska..
I morgon har ja planerat att ja ska ligga i sängen hela dagen,skönt. Känner mig sjuk och hängig osv.
På Onsdag ska ja till ungdomsmottagningen sen ska ja nog försöka träffa mina vänner..
Har vart i falun nästan hela veckan så ja har inte ens hunnit träffat dom sen jul?!
nu får ja dåligt samvete,hehe!
Förresten så funderar jag på att byta till nattstad istället för blogg.se, har använt blogg.se så länge ja kan minnas och ja börjar tröttna på det,aja vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0