troettttttt

Är fortfarande skapligt trött efter alla dessa timmars sömn haha,
Tror ja börjar bli sjuk :-(
Imorgon måste ja dock ta mig upp tidigt *suck*
ska till ungdomsmottagningen 3,sen efter det ska jag nog va med jonte c:
Längesen ja träffade någon av mina kompisar,måste försöka va med dom mer trorja!
Förresten så saknar ja sommaren, saknar dom gångerna jag å baby åkte bräda typ hela dagarna eller ba satt någonstanns ute och bara pratade om allt och ingenting typ,
nu kan man inte va ute alls för de är så blött å äckligt :(
Nej nu får det fan bli vår alltså!
Men ska ja vara ärlig så ser det ut som om de börjar bli det när ja kollar ut igenom fönstret *hoppas*!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0